29.11.15

Appi

Avastasin, et pole juba üle pea nelja nädala midagi siia postitanud, olen kohutav inimene, kuigi nüüdseks on juhtunud juba nii palju põnevat. Keeletest, uus pereliige, Sinterklaasiks ettevalmistumine jne.

Esmalt keeletest see toimus 7. novembril ning toimus minu kodukohale õnneks üsnagi lähedal, ainult 15 minutiline autosõit. heh. Ärkasin hommikul üles teadmisega, et lähen keeletesti tegema oma keelegrupile vastavalt. Ehk 2 grupp, mille sain kirja esimeses YFU laagris. Jõudsin keeletesti jaoks aegsalt varem kohale ning oma üllatuseks avastasin oma nime esimese grupi nimekirjast.. Enam põgenemisteed ei olnud. Istusingi koos I gruppi inimestega maha testi tegema, kelle hulgas oli ka Meeli. 3 tundi hiljem pärast testi lõpetamist ja kontrollitud töö kätte saades avastasin oma üllatuseks, et olin skoorinud kõigest maksimumpunktid...(lugemine, kirjutamine, rääkimine) :D Super, ei oleks kunagi osanud oodata, et ma nii kiiresti selle keele selgemaks saan, aga tuleb välja, et ma suudan ennast ja ka teisi üllatada.
Nüüdseks on juba poolteist nädalat meie juures elanud ka soomlane Jenni, kes pidi oma hostpere vahetama ehk saan nüüd öelda, et mul on ka ajutiselt üks hostõde. Karmen ära siis väga kade ole :)
Üks asi, mis Eestist kindlasti erineb on Sinterklaas. Tal on sama põhimõte, mis Jõuluvanalgi, aga erinevus on selles, et see sell käib lastel palju varem külas kui meie Jõuluvana
(See tundub minu jaoks nii veider sellistest asjadest kirjutada :D :D )  Ja lisaks sellele on ikka päris jube, et Sinterklaasiga ei saagi iga päev sussi sisse kommi :( ainult üks kord nädalas, mis nali see on.. :D
Aga ühesõnaga esiteks tuleb ta 14. Novembril oma suure paadiga Hispaaniast ning tal on kaasas ka abilised Mustad Peetrid, Zwarte Pieten. Pikka aega on juba olnud teema Hollandis, et Zwarte Piet'id on rassistlikud ning nad ei tohiks ennast enam mustaks värvida, kuigi must väv tuleneb tahmast, mida iganes. Olenemata sellest olid minu Sinterklaasi kohaletulekul kõik Mustad Peetrid mustad, mitte mõnda muud värvi. 
Eile jõudsin tagasi ka oma esimeselt peolt. Tähistasime koos koolisõpradega Sinterklaasi, koos toidu ja kingituste ja mängude. Neil hollandlastel ikka täiesti oma tase siis kuidas kingituste jagamine käib. Pead kingi kohta luuletuse kirjutama ja kingisaaja peab selle ette lugema ja ära arvama, kelle poolt kink on siis lisaks sellele veel üllatuskingid, millega sisustasime poolteist tundi oma peost. Ehk üllatuskingituste jagamiseks oma special mäng. Tjaa
 Viimane asi, mille lõpuks oma õlgadelt ära sain oli Uurimistöö nüüd ootab vaid kaitsmine ees. Fingers crossed et see hästi läheks ja ma saaks lõpuks ometi ainult oma ajale siin keskenduda.
Aga muidugi kohustuslik pildiring ka :)

Saage tuttavaks Chioema ja Sarema

Need hommikud kui jõuan päikesetõusu ajaks kooli










Aga endiselt üritan rohkem ikka siia kirjutada ja jällenägemiseni :)
Ikka ja alati Teie Krista




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar