17.12.15

Nädal enne Jõule

Jälle on aeg nii kiiresti läinud, et pole jõudnud siia kahe nädala jooksul midagi kirjutada.
Well..
Millestki tuleb ju alustada ehk annan tuld

1. Lahkasime bio tunnis lehma!! jah. Mitte tervet, õnneks ainult osakesi sellest õnnetust loomast. Sellel korral siis maks, neer ja kops. Eelmisel lahkamisel lahkasime südant!! See hais on kohutav. Ühel korral pidime ka toiduainete sisalduse keemilisi aineid kasutades välja selgitama. Ehk pidime välja uurima, kas toiduained sisaldavad glükoosi, tärklist, C-vitamiini või valke.

  
Ma ei julgenud lähemale minna :D
Käisin samal õhtul ka Utrecht'is kuulamas Utrechti Üliõpilaste Orkestri ja koori kontserti. See oli tõeliselt võimas ja arvake ära...
See on tõesti võimalik ehk vaatasin esinejate nimekirja ja kooris laulis täitsa päris ehtne eestlane. Seda võib küll naljakas lugeda, aga kui oled tõesti elanud nii kaua ilma igasuguse eesti keeleta ning ainukesteks eestlasteks sinu teada on ainult su enda vahetusõpilased, siis on see tõesti tore üllatus. Üritasin seda eesti tütarlast ka üles otsida aga tulutult, jõudis kiiresti koju joosta :(((( Teadis vist mis tulekul on :D

12. detsembril oli mul ka koolis Gala, öeldi et on nagu selline Jõuluball, ootasingi siis sellist rahulikku üritust. Asi jäi sellest väga kaugele.
Ennast hakkasin koos oma klassikaaslastega valmis sättima juba kella kolmest, kuigi Gala ise lagas kell kaheksa. Üks kord aastas võib ju ennast üles lüüa, aga seda ma tean, et niipea ma enam kontsakingi endale jalga enam ei topi. Tennised on ja jäävad mu parimateks sõpradeks. Aga...
Jõudis siis kätte lõpuks see kauaoodatud hetk, minu esimene ja ka arvatavasti viimane gala.
Vau.. sellist asja ei oleks ma osanud oodata. Tunnine muusikal, mis osutus päris tüütuks mitte seepärast, et see halb oleks olnud, vaid ainuüksi seepärast, et sattusin istuma "lahedate" kuttide ette, kelle arvates oli jube tore pärast igat laulu kommenteerida ja üle terve teatri karjuda. Matsikari, vabandust väljenduse pärast. Aga pärast muusikali läks pidu käima. Enda teadmatagi oli juba kella üheksast saanud kell üks ning gala oligi läbi.

Before everything






Eelviimasel koolipäeval korraldas mu mentor meie mentorklassile ka Jõuluhommikusöögi, mis oli väga armas üllatus ja ülimalt hubane oli koos oma klassiga hommikust süüa. Soojad croissandid ja muu värske ja maitsev kraam



Tot zo,
Krista


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar