08.09.15

Blomencorso ja Condelvaart

Olen ennast käest lasknud ning pole juba üle nädala siia midagi kirjutanud. Kuigi juhtunud on nii mõndagi. Möödunud nädalavahetusel toimus minu maakonnas (Overijssel'is) Over Het Hek ehk siis Üle Heki, sellel päeval sai minna uurima inimeste ärisisd, mis muidu teistele inimestele avatud ei ole. Paljudesse kohtadesse me hostemaga ei jõudnud, kuna juba teises äris leidsime endale meelepärase tegevuse, mida teha. Nimelt oli avatud käsitöökoda, mida veel tahta ja ma sain lõpuks oma tuppa, midagi, mis seda natukenegi kodusemaks muudaks.

Aga veel sellele eelneval nädalavahetusel toimus Vollenhove's Bloemencorso, mis on tõeliselt vägev ning kaunis. Inimesed katavad nn autod või midagi muud sarnast lilledega, kuid esmalt panevad nad auto peale mingisuguse karkassi, millest saab erinevaid kujutisis luua. Kokku oli seal üle 15 auto ning osalesid ka lapsed ehk siis seal olid ka laste ehitatud ja lilledega kaetud autod. Sama nädalavahetuse laupäeval tegelikult samal päeval, mis Bloemencorso'gi, toimus Giethoornis ka Condelvaart ehk siis temaatiliselt kaunistatud paadid ning inimesed said neid kanali ääres vaadata, see oli imeline, kuidas nendega vaeva oli nähtud ning nagu Bloemencorso'lgi osalesid ka selles võistluses lapsed. Reedel tuli mulle ka Meeli külla ning söötsime koos mu hostperele kama sisse. Me ise olime vaimustuses, aga seda mu hostisa väga välja ei näidanud :D Laupäeval pärast Bloemencorsot liitusid meiega ka sakslane Myriam ning soomlane Jenni, et koos meie ja minu perega Condelvaarti vaatama minna. Lõpuks sõitsime kõik koos ratastega Giethoorni ja hiljem sealt ka tagasi. Rohkem ei oskagi nagu selle kohta kirjutada, aga eks ikka pildid ütlevad rohkem kui 1000 sõna :D (Hea vabandus Krista, hea vabandus)
Kõik see oli lilledega kaetud.. 





Minu lemmik ning ka kogu bloemencorso võitja!!! :)












Vastuse saad teada kui oskad mingi keele hieroglüüfe lugeda :D
                                      



Kinga Poolast, mina ja muidugi Meeli
(Bloemencorso)




Tsauka :)
P.S Siit leiad ka kõik teised Võpid, keda ma pole veel blogi küljele lisanud :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar