17.06.16

Nädal 23

Selle nädala lõpus pidasin maha sõpradega oma lahkumispeo, käisin klassiõe sünnipäeval, kus õppisin selgeks uue retsepti ja kipsaté tegemise/valmistamise.

Reedel pidasin klassiõe Lareen'i juures oma lahkumispeo kooli sõpradega, kuna neil on algamas järjekordne testinädal ning neil on vaja korralikult õppida, et järgmisesse aastasse heade hinnetega edasi jõuda. Terve õhtu oli täis naeru, "peaaegu pisaraid", Hollandi päritoluga youtube'rite matkimist. Kuigi ma ütlesin, et ei soovi mitte kui mingisuguseid kinke, tõid nad ühel hetkel välja koti Hollandi asjadega, mille seas ka tee teetassiga, hollandipärased Tour de France'i sokid, millest olin nii sillas ning sinna pidid kuuluma otseloomulikult ka kommid ja šokolaad :D
Lisaks palusin neil ka mu Hollandi lipule kirjutada, mida ma ei ole aasta lõpu seminarist saadik lugenud, eks ma bussis teel koju loen, mis sinna kirja sai ja eks ma bussis valan krokodillipisaraid. Samuti sain nende poolt veel sõbrapäeviku, jah, just need samad, mis põhikooli algklassides täidetakse. Minu arust oli see nii armas kink ning nüüd on mul kõigi vajalike inimeste kontakandmed olemas ning ka nende pildid :D :D
Õhtu lõppes lihtsalt Lareen'i aias batuudil istudes ning lihtsalt juttu rääkides. Minu arust oli see väga gezellig. Ning ei suuda tegelikult juba praegu ära oodata, millal juba ma siia tagasi saan tulla kuigi ma pole isegi veel lahkunud. Kurb on tegelikult isegi mõelda, et isegi kui ma peaks järgmine aasta siia tagasi tulema, siis ma oma kahte sõpra ei saakski näha, kuna siis on nad ise vahetusaastal. Aga samal ajal on mul nende üle nii hea meel, sest nüüd nad saavad ka maigu suhu, mis tunne on vahetusõpilane olla :) Oeh I'm so proud.

Järgmisel päeval käisin klassiõe sünnipäeval, kus grillisime, kiikusime köiel, ajasime kana taga ning saime hobuseid paitada ja toita :) Samuti mängisime Hollandi versiooni Maffia'st, mis oli alguses üsnagi segadusse ajav, kuid seda ka sellepärast kuna segasime kokku eesti Maffia ja Hollandi Libahundi.
Õppisin selgeks, kuidas saaksin ise Hugot valmistada ning kuidas Kipsate'd õigesti grillima peab :D
Järjekordselt oli tegemist jube toreda õhtuga ning otseloomulikult, veel toredamate, vägevate inimestega
<3

Pilte on mul ka natukene :)












Tot zo, Kris

1 kommentaar: