18.06.16

Nädal 24

Esmaspäev: Toimus perekonnatuttava matus ning koolis ma ei käinudki. Läksin pärast teenistust kohe koju ning jäin kiiresti magama ning mingi aeg hiljem äratas mu hostema üles, et ma alla läheksin, kuna õhtusöök oli valmis.

Kolmapäev: Pidin juba esimeste õpetajatega hüvasti jätma. See oli selline awkward tunne, ometigi käin ju paar nädalat veel koolis ringi, kuid tunde mul siis enam nendega enam ei ole. Õpetajad soovisid mulle kõike head ning ütlesid, et loodavad, et leian oma tee Madalmaade poole tagasi, mida ma kunagi tulevikus kindlasti ka teen.

Neljapäev: Jätsin koolipäeva vahele ning suundusin oma hostperega hoopis Emmen'i loomaaia poole. See loomaaed oli üks ilusamaid loomaaedu, mida kunagi näinud olen.

























Reede: Õhtusöök vanavanemate juures ning Jenni lahkumispidu kuhu ma hiljaks jäin. Kuigi jõudsin täpselt selleks ajaks, et sain ta ülejäänud külalistega oma pool tundi juttu ajada, enne kui nad ära hakkasid minema. Õppisin selgeks veel mõned vajalikud sõnad hollandi keeles, kuid mida mul vist kunagi elus vaja ei ole :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar