16.05.16

Maivaheaeg ehk Belgia

Kadusin sellel nädalal netist täielikult Ardenne metsade ja küngaste/mägede vahele. Ja ma jäin ellu. vapustav.
Ardenne asub Belgia Prantsuse keelt kõnelevas osas ehk olin seal jälle täpselt sama abitu kui Prantsusmaal. :D Samas kui mind ja Inget (kes samuti väga prantsue keelt ei oska) kahekesi loomaaeda saadeti siis suutsime lõpuks käte jalgadega selgitades õige koha ka üles leida :D

Käisime veel 25m sügavusel kaevanduses, igivanades koobastes, Hollandis Maastrichtis, 20. sajandi Belgia rahvamuuseumis jne. Lihtsam on vist jälle pildid panna ja sinna juurde kirjutada, koobastest mul pilte hetkel ei ole, kuid hiljem saan needki ehk siia juurde lisada.
Enamuse aja veetsime oma puhkemajas, jõudsin selle aja jooksul kolm ramatut läbi lugeda, mis mul juba kaua aega niisama lebanud on. Õues oli pidevalt väga soe ning sain endale nädala lõpuks korraliku päevituse, puhkusele pani korraliku punkti päev Maastrichtis, mis venis natukene pikemaks, kuna hostema pidi minema traumapunkti sõrme lappima. (Lõikas endale taskunoaga pöidlasse suure haava, mis oli pea luuni väljas :))) eelmisel päeval oli veel üks koertest endale midagi metsas jalga hüppanud, et tal oli jalas väikse sõrme suurune auk)
Sinna minnes ja sealt tulles käisime ka ühes vägevaimas raamatupoodides, kus ma kunagi käinud ole, see asus vanas kirikus ning ka see on üks väga geniaalseid viise, kuidas tühjana seisvaid hooneid uuesti kasutada saab. it was perf. (Ostsin endale sealt ühe raamatu ka: kui keegi ei ole veel lugenud raamatut "We are all made of molecules" siis palun tee seda, see haarab enda alla väga tähtsaid teemasid tänapäeva ühiskonnas, kuid kirjanik on teinud seda ka päris lihtsal moel ehk pisikesi päid see valutama ei peaks panema :) )








Saage tuttavaks coati ehk ninakaruga. Need loomad on lihtsalt üliarmsad

Peter või Jan vist



Otsustasin esimest korda selle aasta jooksul ka jooksma minna. vale otsus. väga vale

Maastrichti raamatupood, mis asus vanas kirikus

Käisin ostsin emadepäevaks 7kg päevalille koos potiga, pood asus küla teises otsas. teisi sõiduvahendeid peale ratta mul ei olnud. ehk vedasin seda potti ühest küla otsast teise. saan vist öelda, et olen masterinud rattasõiduoskused.

Tsauka
Krista

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar