23.04.16

Nädal 16

Nädala alguses nii väga palju ei toimunudki, puhkasin eelnevast nädalavahetusest välja.

Kolmapäeval aga jõudis kätte kauaoodatud hetk. Ma sain lõpuks minna oma jalkamatšile kuhu tahtsin juba nii kaua minna. Olen ju ikkagi Hollandis olenemata sellest, et inimesed rääkivad, et ega see jalgpall nii heal tasemel siin enam ei ole. Aga kuna mu hostpere ei salli väga jalgpalli, siis pidin ka natukene sellega ootama.
Kolmapäevad on üldised alati minu jaoks nii pikad ja venivad päevad, kuna kool kestab 8st poole 17ni. Aga sellel päeval läks see päev üsna kiiresti. Olin kodus ehk poolteist tundi enne seda, kui peretuttava sõber mulle järgi tuli ning koos Heerenveen'i sõitsime. Kõige naljakam asja juures oli, et meie kohad olid täpselt Heerenveeni'i toetajate seas, kuid ise mõlemad olime Ajax'i poolt eks me siis seal vaikselt omaette hõiskasime kui Ajax värava lõi. Samal ajal kui teised me ümber neid sõimasid :D
Hämmastavam veel ,et Ajax'i toetajatel oli antud ainult ehk 1/10 tervest staadionist. Nad olid lausa eraldatud teistest inimestest, et kaklusi ei toimuks. Aga see sinnapaika jättes, mind hämmastas see, kuidas see väike osa staadionist suutis teha niivõrd palju rohkem häält, et ülejäänud inimesed staadionil jäid neile väga alla, see väike rahvamass tegi nii palju häält. Mul tekkis ikka naeratus suule. Väga palju pilte ma teha ei jõudnudki.





 Neljapäeval käisin kooli 2.klassi õpilastega (13-aastased lapsed, ma ise käin 5.klassis) ja klassiõe Lareen'ga Kröller-Müller muuseumis, selles muuseumis on maailma suurim kogu van Gogh'i maale ning lisaks sellele veel audiovisuaalset kunsti ning modernset kunsti. See muuseum asub looduskaitse alal Kesk-Hollandis.
Läksime sinna Lareen'ga kahekesi kaasa kui juhendajad, kuid mida me tegema ei pidanud oli juhendamine. Ühesõnaga saime lihtsalt koolist üheks päevaks vabaks mingil määral, sest pärast seda kui muuseumist tagasi kooli jõudsime algas kohe ka 5.klassi lennu presentatsiooniõhtu pagulaste probleemi kohta. Õhtu  oli sisustatud workshop'idega antud teema kohta ning meie pikka aega nähtud vaev tasus end ära, kuna õpetajad ning vanemad jäid meie kõigi tööga väga rahule.





Meie buss jäi 30min hiljaks kui tagasi hakkasime minema, tegin hoopis jaapanlaste bussiga pildi

Lähen täna kooliõe sünnipäevale ning pühapäeval lähen vaatan ka tulbipõllud üle, selle kohta teen eraldi postituse veel.

Seniks
Tšauka

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar