11.04.16

USKO ja Muiderslott (17. ja 20. märts)

Käisin hostperega neljapäevaga, 17. märtsil perega Utrechtis Utrechti Üliõpilaskoori ja -orkestri kontserdil. (Utrechts Studenten Koor en Orkest)
Uterchti poole hakkasime sõitma juba enne kella kolme, sest otsustasime hostemaga, et lähme käime ka Zwolles IKEAst läbi, enne kui hostisa töö juurest peale korjame.
Kontsert ise kestis tubli neli tundi ja koju jõudsime alles kell 1 öösel. Mulle, antud ettekanne väga ei meeldinud, kuna olen juba eelnevalt nende esitusi näinud ning seekordne esitus jäi üsnagi nõrgaks.
Sellegipoolest oli see võimas.

(Reedel sain ka lõpuks oma mitmekuuse köhaga arsti juurde, ning ka see mis minu jaoks palavik tundus olevat ei olnudki palavik, mõtlesin, et mul on luulud. Samas sain ka hiljem teada, et siin on palavik alles 38 kraadist :))))) Aga nüüd on vähemalt tunne, et elan uuesti)

Pühapäeval külastasin Madalmaade YFU peakontorit ning peale seda läksime hostperega Muiden'sse Muiderslot'i (Muideri linnus). Tegemist oli üsna tillukese linnusega, ütleks isegi, et see oli nagu lihtslat natukene rohkem kindlam mõisamaja, millel vahitornid ja vallikraav ümberringi.




Muiderslot'is oli ka Tom Poes'i 50. juubeli tähistamine samal päeval ja ma ei saanud seda armsate kassidega polka dot märkmikut ostmata jätta.



Lisaks sellele saime eile, esmaspäeval Meeli käest tema sünnipäeval tehtud fotosessiooni pildid kätte. No olime munad, mis munad.







Tot zo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar